یکشنبه 02 دی 1403

معاون گردشگری استان تهران شکایات گردشگران کمتر از زمان پیش بینی شده رسیدگی می شود

254
0

معاون گردشگری استان تهران گفت : با برنامه ریزی انجام شده پیش از شروع دور اول سفرهای نورزی با کمک انجمن صنفی دفاتر خدمات مسفارتی استان این توانایی حاصل شده تا رسیدگی و پاسخ  به شکایات گردشگران در کمتر از زمان پیش بینی شده انجام شود.

شهرام علیمحمدی با اظهار اینکه از ابتدای سال 97 تا کنون بیش از 1400 شکایت و اعتراض در کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان مورد بررسی و پاسخ قرار گرفته است گفت : با افزایش نظارت ها امسال شاهد کاهش 25 درصدی شکایات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بودیم.

علیمحمدی گفت : با توجه به مشورتی بودن کمیته رسیدگی به شکایات و حضور افراد خبره  صنفی در این کمیته آرای صادر شده سال 98  در بالاترین حد استاندارهای کارشناسی بوده است .

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت

آرشیو اخبار