یکشنبه 02 دی 1403

علی رفیعی

معاون توسعه مدیریت

مشخصات فردی

  • متولد: 1353 تهران

اطلاعات تماس

  • تلفن مستقيم: 88913411 - 021
  • تلفن داخلي: 3000

سوابق تحصیلی

  • کارشناسی گردشگری - مدیریت حرفه ای

سوابق اجرایی

  • کاردان اطلاعات جهانگردی تا 1388/012/29
    کارشناس گردشگری - توسعه گردشگری تا 1395/11/09
    معاون گردشگری استان تهران تا 1396/12/30
    رئیس اداره شهرستان شمیرانات تا 1398/07/25
    معاون گردشگری استان البرز تا 1399/07/24
    معاون گردشگری استان تهران تاکنون

شرح وظایف

  • • تعيين خط مشي و تدوين برنامه هاي اجرائي در امور اداري، حقوقي، رفاهي، مالي، پشتيباني، مديريتي و ساير زمينه هاي مربوط در چارچوب سياست ها و خط مشي هاي كلي سازمان
    • طراحی برنامه جامع نوسازی و تحول اداری سازمان در چارچوب ضوابط، مقررات و برنامه های مصوب
    • راهبری، هدایت و ایجاد زمینه های لازم بمنظور تحقق برنامه های تحول اداری در ابعاد قوانین و مقررات، ساختار و تشکیلات، روش های انجام کار، آموزش و تجهیز نیروی انسانی و تقویت مشارکت کارکنان با رویکرد مهندسی مجدد ساختارها و فرآیندها
    • برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر تهیه و تنظیم بودجه سازمان با همکاری و مشارکت واحدهای ذی ربط
    • توزیع و تخصیص بودجه بین واحدهای مختلف و نظارت بر اجرای آنها
    • بررسی، مطالعه و تدوین سیاستها و برنامه های راهبردی مدیریت منابع انسانی
    • برنامه ریزی، تأمین و توسعه منابع مالی مورد نیاز از محلهای مختلف
    • برنامه ریزی برای تأمین آمار و اطلاعات مورد نیاز و پایگاههای اطلاع رسانی
    • برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر اجرای طرحهای نظام اداری خودکار (اتوماسیون اداری)
    • طراحی نظام ارزشیابی آموزشهای ضمن خدمت کارکنان در جهت بهبود مستمر برنامه های آموزشی
    • ساماندهی و هماهنگی نظام های اطلاعاتی و نظارت بر نحوه تشکیل، استقرار، طبقه بندی و نگهداری آمار محصولات حوزه های مختلف
    • کمک به جذب منابع لازم جهت ارتقاء کیفیت و کمیت امور رفاهی کارکنان
    • بررسی و مطالعه برنامه ها، فعالیت ها و ظرفیت های بالقوه واحدهاي تابعه و وابسته و پیگیری و هدایت برنامه های تحول اداری و ارزیابی عملکرد آنها جهت ارائه گزارشات ادواری به رياست سازمان
    • بررسی و برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی در واگذاری وظایف و اختیارات به واحدهای استانی سازمان با حفظ جایگاه نظارتی حوزه مرکزی و تنظیم ساختارها و روشهای مورد نیاز پیش بینی راه های توسعه روحیه و رفاه و فعالیت های فوق برنامه اعم از ورزشی، تفریحی، سیاحتی و زیارتی كاركنان
    • نظارت بر حسن جريان اداري و مالي سازمان به منظور انجام صحيح و سريع وظايف و فعاليتها در ستاد و مراکز استانها
    • نظارت بر روش هاي انجام كار واحدهاي سازمان به منظور حذف تشريفات و مراحل زائد فعاليتها و ايجاد سرعت و صحت بيشتر در جريان امور با تأكيد بر بهره گيري از روشها و تكنولوژي هاي نوين
    • برنامه ريزي به منظور تعيين احتياجات آموزشي كاركنان سازمان و نظارت بر تهيه، تنظيم و اجراي برنامه هاي لازم در اين زمينه
    • راهبری هدایت و ایجاد زمینه های لازم به منظور تحقق برنامه های تحول اداری در ابعاد قوانین و مقررات ساختار و تشکیلات
    • روش های انجام کار آموزش و تجهیز نیروی انسانی و تقویت مشارکت کارکنان با رویکرد مهندسی مجدد ساختارها و فرایند ها در چارچوب ضوابط ابلاغی از سوی سازمان مرکزی
    • برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر تهیه و تنظیم بودجه سازمان در استان با همکاری و مشارکت واحدهای ذیربط توزیع و تخصیص بودجه بین واحدهای مختلف سازمان و نظارت بر اجرای آنها
    • برنامه ریزی تامین و توسعه منابع مالی مورد نیاز از محل های مختلف
    • برنامه ریزی برای تامین آمار و اطلاعات مورد نیاز استان
    • نظارت بر اجرای نظام ارزشیابی آموزش های ضمن خدمت کارکنان استان در جهت بهبود مستمر برنامه های آموزشی
    • نظارت بر نحوه تشکیل استقرار طبقه بندی و نگهداری آمار محصولات حوزه های مختلف سازمان در چارچوب نظام های مصوب وابلاغی
    • پیش بینی راه های توسعه روحیه و رفاه وفعالیت های فوق برنامه اعم از ورزشی تفریحی سیاحتی و زیارتی کارکنان و ارایه پیشنهاد به سازمان مرکزی
    • نظارت برحسن جریان اداری و مالی سازمان استان به منظور انجام صحیح وسریع وظایف و فعالیت ها
    • نیاز سنجی آموزشی کارکنان سازمان استان و ارایه نتایج به سازمان مرکزی
    • بررسی و برنامه ریزی در خصوص نحوه تامین نیروی انسانی متخصص و کارآزموده
    • نظارت و مراقبت بر کلیه امور مالی به منظور حفظ و رعایت مقررات مربوط
محل خدمت: خیابان نجات الهی جنوبی، نبش کوچه اردشیر ارشد، پلاک 2، طبقه 3، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی